پخش زنده بازی استقلال و نساجی در لیگ برتر فوتبال ایران (۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران (۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پایان قایدی در الاتحادکلبای امارات پرونده استقلال با سانتاکلارا بسته شد تهدید داور بازنشسته فوتبال ایران به قتل!+ عکس عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم نکونام: باید هوشیار باشیم پخش زنده بازی الریاض و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی
سرخط خبرها

حمایت سیدجلال از مردم گیلان

  • کد خبر: ۲۰۳۹۳
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
حمایت سیدجلال از مردم گیلان
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران ضمن قدردانی از کادر درمانی طی هفته‌های اخیر از مردم استان گیلان در مبارزه با ویروس کرونا حمایت کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ سیدجلال حسینی، کاپیتانی گیلانی پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش به شرایط این استان در خصوص شیوع کرونا واکنش نشان داد:

"سلام به همه مردم صبور کشورم و خصوصا گیلانی‌های عزیز. متاسفانه در روز‌ها و هفته‌های اخیر اخبار بسیار نگران‌کننده و ناگواری از گیلان عزیز مخابره می‌شود که از آمار بسیار زیاد فوتی‌ها و مبتلایان حکایت دارد.

اما خبر بد دیگر ضعف شدید استان در حوزه‌ی امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی بود که هم بیماران مبتلا به ویروس و هم کادرپزشکی و درمانی را با خطرات جدی مواجه کرده است. ما مردم راه و چاره‌ای جز همدلی و درکنار همدیگر بودن، نداریم. در نتیجه از عموم هم استانی‌های عزیزم که در این بحران مظلوم واقع شدند تقاضا می‌کنم تا آنجا که می‌توانند در خانه‌ها بمانند و جز موارد بسیار ضروری به هیچ عنوان از منازل خود خارج نشوند. همچنین توصیه‌های بهداشتی را با دقت و جدیت رعایت کنند تا با انجام این کار‌ها روند انتشار این ویروس کند و متوقف شود. بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش که خودم را مدیون این استان می‌دانم قول می‌دهم از تمام توانم برای همیاری و کمک به همشهریانم استفاده کنم.

البته جا دارد از زحمات شبانه روزی کادر درمانی استان قدردانی شود. من به شخصه وظیفه‌ی خود می‌دانم که از تمامی کادر پزشکی استان اعم از پزشکان، پرستاران و سایر اعضای کادر‌های درمانی که در این روز‌های سخت رنج دوری از خانواده و کار طاقت‌فرسا را به جان خریده و در جهت بهبود مبتلایان تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر کنم. تا همیشه در کنار هم خواهیم بود و این ویروس را شکست می‌دهیم.
 
منبع: ایلنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->